دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آلبوم جدید,دانلود آهنگ های جدید ایرانی,دانلود موزیک ویدیو,دانلود اهنگ,دانلود فول آلبوم

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آلبوم جدید,دانلود آهنگ های جدید ایرانی,دانلود موزیک ویدیو,دانلود اهنگ,دانلود فول آلبوم

آهنگ جدید احسان حق شناس با نام جای تو

Ehsan%20Haghshenas%20 %20Jaye%20To دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام جای تو


دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام جای تو با بالاترین کیفیت


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


متن آهنگ جدید احسان حق شناس با نام جای تو :


وقتی تو غمگینی به قدری غمگینم


تموم دنیا رو وارونه می بینم


وقتی تو غمگینی میشم یکی دیگه


گاهی تموم شهر بهم تسلیت میگه


از بغض تو منم مثل زمستونم


تو ابری باشی من درگیر بارونم


به حدی تاثیر از حال تو می گیرم


یقین دارم یه روز جای تو می میرم


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید احسان حق شناس با نام جای تو


♫♫♫♫♫♫


از بغض تو منم مثل زمستونم


تو ابری باشی من درگیر بارونم


به حدی تاثیر از حال تو می گیرم


یقین دارم یه روز جای تو می میرم


♫♫♫♫♫♫


آهنگ جدید احسان حق شناس با نام جای تو


♫♫♫♫♫♫


حالم فقط با تو در حال تغییره


تو حق داری حتی هوا هم دلگیره


دل من دنیا رو بیهوده می بینه


تا خوب بشه حالت حال منم اینه


از بغض تو منم مثل زمستونم


تو ابری باشی من درگیر بارونم


به حدی تاثیر از حال تو می گیرم


یقین دارم یه روز جای تو می میرم

♫♫♫♫♫♫


از بغض تو منم مثل زمستونم


تو ابری باشی من درگیر بارونم


به حدی تاثیر از حال تو می گیرم


یقین دارم یه روز جای تو می میرم



MP3 – 128

Ehsan Haghshenas – Jaye To

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.